🌸 MOJA OAZA - BALZAM ZA USNE I ANTICELULITNI GEL 🌸 + darivanje na Instagramu

svibnja 31, 2018

Pozdrav drage moje! Današnji post je o proizvodima Moja oaza, a radi se o balzamu za usne i anticelulitnom gelu. 


MOJ ANTICELULITNI GEL KAVA

Prvo bih htjela reći nešto o anticelulitnom gelu, naime kao što mu samo ime govori gel se nanosi na problematične dijelove tijela gdje se inače nalazi narančina kora čijom smo prisutnošću često počašćene. Ovaj gel se nanosi na područje bedara, stražnjica, noge, ovisno gdje vas celulit muči, a nanosi se kružnim pokretima i to najviše dva puta dnevno. Preporuča se nanošenje gela nakon tuširanja, te prije spavanja. 

Moj anticelulitni gel kava

Formulacija sadrži inovativni kompleks čak šest sastojaka potpuno prirodnog porijekla:
  • ekstrakt kave,
  • gotu kole,
  • ginka,
  • divljeg kestena i preslice,
  • uz dodatak kolagena,
  • te visokopotentnu koncentraciju kofeina od 4 %;
Budući da gel sadrži kofein, ne preporuča se uzimanje kofeina iz drugih izvora, također se ne preporučuje upotreba osobama osjetljivima na kofein i trudnicama. Tekstura gela je, kao što mu samo ime kaže, gelasta i jako je ugodnog mirisa, nije preintenzivan. Očekivala sam da će imati miris kave za što nisam sigurna da bi mi odgovaralo, ali nema! Ambalaža je lagana i u njoj se nalazi 200 ml gela koji se lako istišće na pumpicu. Pumpica se okreće lijevo, desno ovisno da li ju želite zatvoriti ili otvoriti tako da nema straha od neželjenog prolijevanja gela. 

Gel koristim dva tjedna, ali nisam ga koristila strogo svaki dan. Unatoč tome, mogu reći da ga koža lijepo upije i zagladi ju. Naravno da ne može napraviti čuda u par mazanja i mislim da nije realno niti očekivati niti od jednog proizvoda da odmah i u potpunosti izbriše celulit. Znamo da je potrebno paziti na prehranu, piti puno tekućine, baviti se tjelesnim aktivnostima, a uz to pomoći si gelom, kremama ili anticelulitnim masažama. Što se moga iskustva tiče, nemam nikakvih problema s postojanjem celulita, imam ga ali ne kritično i sasvim sam ok s time. Prelijena sam koristiti masažer svaki dan pa se to svede na dva dana masaže i onda mjesecima ništa! Upravo zato volim barem kožu njegovati anticelulitnim preparatima, a ovaj svakako preporučam

SASTOJCI:

AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, CAFFEINE, SALICYLIC ACID, POLYSORBATE 80, AMORPHOPHALLUS KONJAC ROOT POWDER, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, SOLUBLE COLLAGEN, EQUISETUM ARVENSE EXTRACT, COFFEA ARABICA SEED EXTRACT, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, AESCULUS HIPPOCASTANUM EXTRACT, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, CI 47005, CI 61570, EDTA, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LACTIC ACID, CITRIC ACID, HEXYL CINNAMAL , LINALOOL, CITRONELLOL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE

MOJ BALZAM ZA USNE KOKOS

Proizvod koji me apsolutno oduševio je balzam za usne kokosa i nimalo ne pretjerujem! Balzam od 15 grama dolazi u maloj, okrugloj ambalaži koja ima plastičnu zaštitu ispod poklopca. Ambalaža je čvrsta, lako se koristi i praktična je za torbicu. Balzam se može nanositi prstima ili direktno na usne iz ambalaže, dok vam ne ponestane proizvoda. Meni se jako sviđa što se kokos osjeti, u mirisu i okusu. Nakon nanošenja balzama, usne su mekane i imaju sjajan izgled kao da ste nanijeli sjajilo. Dosta se dugo i zadržava na usnama, te je mastan i hidratizira usne. 

Moj balzam za usne kokos

Radi se o kombinaciji biranih sastojaka prirodnog podrijetla
  • hladno prešanog ulja kokosa koje djeluje antibakterijski i antivirusno, dubinski njeguje usnice i ugodne je arome,
  • ricinusovog ulja koji umiruje, štiti i vlaži kožu, 
  • kakao maslac koji hidratizira, njeguje suhu i reaktivnu kožu,  
  • lanolin i pčelinji vosak štite od hladnoće, vjetra i sunca te daju balzamu bogatu teksturu;
Meni je ovaj balzam pun pogodak jer inače volim masne balzam koji će hidratizirati jako moje usne sklone sušenju i pucanju. Veselim se što Moja oaza priprema i novo pakiranje balzama, u obliku popularnog jajeta i jedva čekam i taj balzam pridodati ovome. 

SASTOJCI:

COCOS NUCIFERA OIL, CERA ALBA, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, LANOLIN, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, VANILLIN, TOCOPHEROL

Moj balzam za usne kokos i Moj anticelulitni
gel kava

Navedeni proizvodi dostupni su u web shopu Moja oaza po cijeni od 150 kn za gel, te 40 kn za balzam, a također možete pregledati i ostale proizvode u ponudi i pronaći nešto za sebe. Novost kod Moja oaza je i da su proizvodi dostupni na tri prodajna mjesta u Zagrebu: 
  • Kantarion (Martićeva ulica 14 C)
  • Grga Čvarak (Kutnjački put 9)
  • First fitness & squash tower (Zavrtnica 17)

Ukoliko ste probali ove ili neke druge proizvode Moja oaza, pišite mi u komentare ovdje ili na Instagramu


*PR proizvodi 

DARIVANJE NA INSTAGRAMU

Moje prvo darivanje je u suradnji s @mimi_farmasi_cosmetics nalazi se na Instagramu i možete otvoriti post i uvjete klikom na sljedeću riječ: GIVEAWAY

Darivanje na Instagramu 

Jednu od vas darujemo Farmasi paketićem u kojem možete osvojiti bb kremu (sami birate nijansu), Supernatural matt ruž za usne Luba - Mistery Mauve i lak za nokte Rosy! Darivanje završava 6. lipnja u 23 sata i vrijedi samo za Hrvatsku tako da požurite sudjelovati!



* Darivanje nije povezano niti sponzorirano od strane Instagrama







You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Subscribe