🌸SILVEREX ANTIBAKTERIJSKE ČETKICE ZA ZUBE🌸

svibnja 24, 2018

Pozdrav, dobrodošli na moj blog i ujedno moj prvi post! Budući da već neko vrijeme imam profil na Instagramu, odlučila sam na blogu ponoviti neke od recenzija i napisati nešto više o svakoj. U prvom postu želim vam predstaviti Silverex četkice za zube koje u svojim vlaknima sadrže čestice srebra po čemu su i drugačije od ostalih. Silverex mi je poslao na isprobavanje čak tri pa možemo započeti!

Medium, junior i ultra fine četkice za zube

Silverex četkice su posebno dizajnirane za antibakterijsko čišćenje zubi, također imaju posebno anatomski oblikovanu dršku koja je lagana i ugodna za upotrebu. Vlakna sadrže čestice srebra koja su prirodno antibakterijsko svojstvo, smanjuju upalne procese te eliminiraju bakterije! Na taj način se četkica sama dezinficira i ostaje čista najmanje tri mjeseca što je inače preporučeni rok zamjene stare četkice za novu. 

                                                           
Još jedna fun fact o četkicama je da su zapravo pametne četkice! Koriste dvostruki sistem vlakana tankoće samo 0,01 mm čime imitiraju zubni konac te lako dosežu teško dostupna mjesta, a usput uklone i bakterije koje uzrokuju karijes. Uz zdrave zube, važno nam je imati i lijep osmjeh u čemu nam Silverex četkice također pomažu jer dezinficiraju i poliraju površinu zuba kako bi bili sjajniji i bjelji. Također su pogodne za osobe s osjetljivim zubnim mesom i paradentozom te ukoliko koristite aparatić za zube. 

Na web shopu ili u označenim prodajnim mjestima dostupne su tri vrste četkica za zube, medium, junior i ultra fine. Medium četkica je jače čvrstoće od ultra fine, a junior je prilagođena djeci osnovnoškolskog uzrasta. 

Ultra fine i medium četkica za zube

Na slici možete pobliže vidjeti vlakna četkica ultra fine i medium koja su na dodir izuzetno mekana. Prije sam koristila ultra fine četkicu i odgovarala mi je, a ovaj put sam počela s medium i također mi odgovara i najbolja je četkica koju sam ikada koristila! Inače cijela obitelj koristi Silverex četkice i sapun o kojem ću vam pisati u narednim postovima. 

Što se tiče boja, dostupne su zelena, plava, ljubičasta i roza, a cijena ultra fine i junior četkice je 29,90 HRK dok medium može biti vaša za 32,00 HRK. Ali to nije sve, trenutno traje akcija pa uz dvije kupljene četkice, treću dobijete gratis


Jeste li isprobali ove odlične četkice, kakvi su vaši dojmovi? 


Do sljedećeg čitanja,






PR proizvod, suradnja sa Silverexom





You Might Also Like

1 komentari

Popular Posts

Subscribe