HILDEGARD TONIK I KREMA

studenoga 01, 2018

Pozdrav drage cure :)) nadam se da ste se utoplile, pripremile topli kakao i da ste spremne za nove postove!

Nedavno sam na Instagramu imala post o Hildegard kozmetici, ali odlučila sam o istoj napisati nešto više budući da zaista to zaslužuje. Hildegard Natural Cosmetics tvrtka je za izradu prirodne kozmetike je sa sjedištem u Makarskoj. Web stranice su im trenutno u izradi ali možete škicnuti Facebook stranicu ili Instagram i pogledati sve proizvode koje nude i informirati se više. Također, proizvodi su dostupni u trgovini Kantarion, na adresi Martićeva 14C, u Zagrebu.

Ja sam na isprobavanje dobila Hildegard Essence Tonik i Hildegard Lux 20+ kremu, moje dojmove pročitajte u nastavku posta.

Hildegard krema i tonik

TONIK

Essence tonik je 100% prirodna i revitalizirajuća vodica za lice, tijelo i intimnu njegu, a odgovara svim tipovima kože i generacijama. Tonik je dostupan u divnoj ambalaži od debljeg stakla i čvrstim čepom koji se nalazi preko raspršivača, 50 ml tonika trajalo mi je otprilike dva i pol mjeseca redovitog korištenja. Preporučuje se za svakodnevnu njegu tijela i lika i kao podloga za Hildegard Melem, LUX Serum i Lux Kremu koju sam ja koristila. Tonik se koristi po želji, ukoliko vam treba hidratacija tijekom dana, bilo da je riječ o ljetnim vrućinama ili hladnoći.

Osobno koristila sam tonik ujutro, nakon umivanja i čišćenja lica te navečer prije nanošenja kreme. Nemam potrebu za hidrataciju tijekom dana tako da sam ga nanosila samo dva puta dnevno. Ima jako lijepi i lagan miris Mediterana, ne osjeti se prejako nego djeluje poput osvježivača što mi je odgovaralo jer ne volim preteške mirise.

Hildegard tonik

U katalogu Hildegard proizvoda navedeno je kako bogata cvjetna vodica sinergijom prirodnih aktivnih sastojaka intenzivno hidrira, regenerira i smiruje nadraženu kožu. Zahvaljujući visokom udjelu ljekovitog bilja i pomno odabranim sastojcima čuva i promiče zdravlje kože lica i tijela.
Cijena proizvoda je 100 kuna, a s obzirom na kvalitetu i trajanje proizvoda, zaista se isplati.

SASTAV:
Lavandula angustifolia, Hamamelis virginiana, Salvia officinalis,Aloe Vera i Rosmarinus officinalis CO2.
*No preservatives, no added color, GMO free, not tested on animals.*


KREMA

LUX 20+ krema je 100% prirodna, intenzivna hidratantna krema za lice, vrat i dekolte koja sadrži aloe veru, ljekovito bilje i eterična ulja. I ovaj proizvod je bez umjetnih bojila i ostavlja kožu mekom, baršunastom i hidratiziranom. Krema je dostupna u plastičnoj ambalaži od 30ml, a nanosi se istim principom kao tonik, sa raspršivačem. Kako kremu trošite, tako se unutrašnjost bočice povlači te ne ostaje ništa kreme na unutrašnjim stjenkama pa proizvod iskoristite stvarno do kraja!
Kremu sam potrošila malo ranije nego tonik, ali trajala je isto otprilike dva mjeseca.

Hildegard krema

Krema je ugodnog je mirisa, lako se razmazuje i upija. Na slici je krema pri kraju ali inače je cijela ambalaža ispunjena proizvodom. Nanosila sam kremu dva puta dnevno, nakon nanošenja tonika za lice. Cijena kreme je 130 kn. 

SASTAV:
Argania spinosa, Simmondsia chinensis, Oryza sativa, hidrolat Lavandule angustifolie, Olivoil Avenate Emulsifier, Aloe Vera gel i Rosmarinus officinalis CO2.
*No preservatives, no added color, GMO free, not tested on animals.*


 Hildegard tonik i krema

Hildegard vrijedi isprobati, sa svojom širokom lepezom kozmetike dostupni su za kožu svake generacije! Završavam ovaj post s mišlju gospođe Diane Jurić koja radi odličan posao i hvala joj na ovim krasnim prirodnim proizvodima! 



Do idućeg posta, ostanite mi lijepe i pametne! XoXo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam još isprobala niti jedan od njihovih proizvoda no zvuče obećavajuće :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Subscribe